Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

Szerviz

SZERVIZ VÁLLALÁSI SZABÁLYZAT

A V-S Line Kft. szerviz szolgálata a számítás és irodatechnikai berendezések javítását az alábbi feltételekkel vállalja.

Javítandó termékek 

Tintasugaras és lézernyomtatók továbbá multifunkciós eszközök. Mátrixnyomtatók.

Analóg és digitális fénymásológépek. Faxkészülékek. Asztali és mobil számítógépek, és azok részegységei. Számítógépes operációs rendszerek, felhasználói programok telepítése, beállítása, vírusirtás és egyéb nem hardverprobléma elhárítása.

Javítás díja

Szervizben történő javítás, nyomtatók, másolók, multifunkciós gépek esetén: bruttó 6350 Ft / óra. (5000 Ft + ÁFA)
Helyszíni javítás óradíja: bruttó 6350 Ft / óra.
Notebook esetén: bruttó 7620 Ft / óra.
Notebook-netbook karbantartás: bruttó 10160 Ft

Legkisebb számlázható egység 1/2 óra.

Szervizünkbe hozott asztali számítógép javítása esetén: bruttó 6350 Ft / óra.
Általunk beszállított vagy helyszíni számítógép javítás esetén: bruttó 6350 Ft / óra.

Legkisebb számlázható egység 1/2 óra.

Amennyiben a szervizben átvett termékeknél a pontosan leírt hibajelenséget nem tapasztaljuk, vagy a termék javítása nem ajánlott (nem gazdaságos), úgy egy egyszeri bruttó 3175 Ft-ot –mint bevizsgálási díjat- számolunk fel, kivéve a notebook-netbookokat, melyeknek bevizsgálási díja bruttó 7620 Ft.

Külön felhívjuk Vevőink figyelmét arra, hogy a meghibásodott áruk hibajelenségét pontosan közöljék, mert szervizünkben kizárólag a szervizlapon feltüntetett rendellenességet vizsgáljuk. A nálunk vásárolt – installációt nem igénylő – alkatrészek beépítése külön díjtételnek minősül. Operációs rendszert, alkalmazásokat, és egyéb rendszereket csak akkor installálunk újra, ha az illető termékkel Vevőnk rendelkezik, és ezt igazolja.

Javítási módok 

1. Garanciális

Csak érvényes jótállási jegy és nyugta vagy számla ellenében, a gyártóval való megállapodás és az ide vonatkozó hatályos jogszabályok szerint.

2. Garancián túli

A jótállási idő letelte után, illetve nem igazolt garancia esetén, térítési díj ellenében végezzük a készülékek javítását.

3. Szerződéses

Csak azon ügyfeleknek, akik a V-S Line Kft.-vel szerződéses viszonyban állnak.

Javítás menete (Átadás – Átvétel)

Minden átvett készülékről munkalap készül. Az aláírt munkalap az Ügyfél és a V-S Line Kft. között a javítás elvégzésére kötött szerződésnek minősül. A munkalap második példánya a javítás befejeztével az Ügyfélnek a készülékkel együtt átadásra kerül. Az átvett készülék kiadása csak az átvételi elismervény ellenében lehetséges.

Észrevételek, reklamációk

Az ügyfél a Vásárlók Könyvében (megtalálható az üzlettérben) bármikor megteheti észrevételeit a szerviz munkájával kapcsolatosan, illetve az üzlet vezetője mindenkor a rendelkezésére áll.

Az észrevételeket a szerviz vezetése 5 munkanapon belül vizsgálja ki és az Ügyfelet írásban tájékoztatja.

Felelősség

A szerviz az általa elvégzett munkára az ide vonatkozó hatályos jogszabályok szerint vállal jótállást. A Számítógépes operációs rendszerek, felhasználói programok telepítése, beállítása, vírusirtás és egyéb nem hardverproblémára garanciát nem tudunk vállalni, a hibátlan működést átadás-átvétel előtt bemutatjuk, az ügyfél ezt a munkalap aláírásával igazolja.

A beépített alkatrészekre annak gyártója által megadott jótállási idő érvényes.

A szerviz nem vállal garanciát a javítás alatt a készüléken (adathordozókon) maradt adatok és programok sértetlenségére. Vírusirtásból eredő adatvesztésekre semmiféle felelősséget nem tudunk vállalni!

A V-S Line Kft. garantálja, hogy a rábízott berendezéseket és információkat a legnagyobb gondossággal és a vonatkozó titokvédelemről szóló rendelkezések betartásával kezeli.

Kelt.: Orosháza,  2014. január 01.

Séllei Ferenc
Ügyv. Ig.